maanantaina, syyskuuta 05, 2011

Asiakaspalvelu = asiakashalveksunta?

Tiedoksi: suomalainen numeroni poistuu käytöstä. Olen nyt koko aamupäivän yrittänyt siirtää numeroani niin Elisa/Saunalahdelle puhelimitse kuin oma saunalahti-palvelun kautta siinä onnistumatta, yrittänyt siirtää sitä DNA:lle puhelimitse - ei voi siirtää ulkomaille, pitää puhua Elisan kanssa, juu "asiakaspalvelussamme on ruukaa" -Elisa vastaa, että jonotusaika on alle 8 minuuttia - jippii sehän vasta lyhyt aika soitella vilkkaan vauvan kanssa ulkomailta.

Soittelin jo aiemmin laajakaistan lopettamiseen liittyen Saunalahdelle, sama juttu, jonotusaika 11 minuuttia, luvattua irtisanomisvahvistusta ei koskaan tullut meilitse, kirjautuminen oma-palveluun tökki. Silloin jo päätin, että siirrän kännykkäni pois, menkööt muille, mutta eipä se nyt onnistunut DNAlla sen paremmin.
Voidaanko tällaista bullshittiä TODELLA kutsua asiakaspalveluksi? Asiakashalveksuntaa tämä mielestäni on. Menkööt koko numero sitten.

Ei kommentteja: