torstaina, toukokuuta 29, 2008

Leffailta

Olinpa muuten elokuvissa tänään. Yksin! Aikasen ihanaa. Vaikka olisihan se ollut mukava olla kaveri mukana, mutta näistä mun Tukholman kavereista nyt ei vaan kukaan päässyt, kun yksi oli kipeä ja lähes kaikilla muilla miehet, jotka ei kuunaan ole kotona töistä vielä kuuden aikaan (kaikilla siis on pieniä lapsia).. Taisin mä olla vähän myöhään liikkeelläkin, nykyään kaikki atrvitsee vähintään 2 viikon varoitusajan. Mutta vähän on mulla kyllä ikävä kavereita Suomessa, sniif.

Anyhow, Zitassa on mennyt kevään ajan sarja suomalaisia elokuvia ja tänään oli vuorossa Suden vuosi, jonka olen halunnut ihan simona nähdä jo vaikka kuinka kauan. Siis Suomessa se meni jo yli vuosi sitten, mutta täällähän ei suomalaisia elokuvia näytetä kuin poikkeustapauksissa. Ja nyt se siis näytettiin vaan tänään tuon yhden kerran. Katsomo oli yllättäen ihan täyteen ammuttu, hienoa että suomalainen elokuva vetää, vaikka varmaankin about 80% katsojista oli suomalaisia. Olen lukenut ko kirjan ja tykkäsin siitä hurjasti. Leffa oli ihan ok, mutta kyllä kirja oli parempi. Mukava sinänsä nähdä uusia kasvoja suomalaisessa elokuvassa, samat naamat on pyörineet kuvioissa aika kauan. Olihan tässäkin tietty samoja (miksi siitä yhdestä muuten tuleekin aina vaan mieleen se kotikadun yks tyyppi). Kiva joka tapauksessa oli leffa nähdä ja aika luksusta olla itsekseen elokuvissa!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Nopsasti (oon just lähdössä vastaanottamaan konttia!!) ennen kuin unohdan: ei tosiaan mikään niistä saiteista ollut se jota etsin. Olisinkohan sittenkin bongannut lastenvaatelinkin muualta... mutta toisaalta en kyllä keksi mistä. Hmm. Voi olla, että tallensin linkin silloin aikoinaan macille, joka tosiaan on ollut siellä KONTISSA ihan liian kauan. Laitan sulle sen linkin jos se joskus löytyy :)

Huvittavaahan tässä on se, että en ole edes enää varma oliko siellä kovasti kaipaamallani sivustolla nyt NIIN kivoja vaatteita, muistan vaan että pikapikaa vilkaisin jotain sivua ja ajattelin että palaan asiaan myöhemmin ja tutkin, silloin olin nimittäin jo saanut aika hyvän kuvan täkäläisen valikoiman suppeudesta.

Kiitos vastauksesta ja minulle jättämästäsi kommentista, tosi ihania viestejä luin sieltä tänä aamuna :) Ja lukeminenhan jatkuu!

Tukholman tyttö kirjoitti...

Anna, toivottavasti osoite vielä löytyy! Minuakin alkoi kiinnostaa, oliko siellä kivoja vaatteita ehkä itsekin löytäisin sieltä jotain :)