perjantaina, syyskuuta 16, 2005

Blogista blogissa blogiin

Olen eilen ja tänään lueskellut erinäisiä blogeja ja surffaillut edestakaisin blogisivustoilla. Oikeastaan kaikki alkoi siitä, kun Hesarin etusivulla viitattiin toimittajaan, joka kirjoittaa juttuja blogeista blogissaan. Tämä on herättänyt, ei nyt maailmanlaajuista (vai?), mutta hyvinkin Suomen laajuista keskustelua blogeissa blogeista blogeihin. Hmm, herättihän se jollain tavalla minutkin. Oikeastaan olen tähän mennessä kirjoittanut aikalailla eri tavalla kuin monet muut blogittajat. Surffaillessa eri blogeissa olen tavannut mielenkiintoisia juttuja ja tyyppejä, mutta eritoten hämmentynyt siitä miten jengi todella kirjoittaa päivittäin, ja kaikesta mahdollisesta. Uusi blogiavaruus on avautunut. Ehkä en kuitenkaan edelleenkään aio viettää siellä suurinta osaa päivästäni... ja ehkä edelleenkin harkitsen blogini henkilökohtaisuuden astetta.

Päädyin esimerkiksi blogiin, jossa Tira&Misu ihmettelee, miksi ruotsalaiset laittavat joka paikkaan kuminaa. Huomenna on rapujuhlat joissa juodaan todennäköisesti snapseja. Ehkä voisin yrittää muistaa kysyä asiaa.

Henkilökohtaisuuteen liittyen, pakko toisaalta mainita, että olin tänään työhaastattelussa. Se oli mielettömän jännää, ja oikeastaan aika kivaa, koska minulla ei ole minkäänlaista painetta saada ko duunia. Nykyinenkin on ihan ok. Mutta olisihan se mahtavaa! Sitäpaitsi homma vaikuttaa aika hienolta. Ialla fall, jotenkin henkilökohtaisesti hienointa kuitenkin on, että ruotsinkielisen työhaastattelun jälkeen on voittajafiilis! Huisaa. Ja että ne haastattelijat oikeasti näyttää hämmentyneiltä ja epäuskoisilta, kun kerron että 2 vuotta siten vielä kieltäydyin puhumasta ruotsia. Ha! Olen ylpeä itsestäni, kävi miten kävi.

Ei kommentteja: