perjantaina, huhtikuuta 18, 2008

Blogging with a Purpose

Appelsiinin tuoksua -blogista sain huomionosoituksen eli “Blogging with a Purpose”-merkin - jo taas jokin aikaa sitten, olen toivottoman hidas reagoimaan näihin upeisiin kunnianosoituksiin... Kiitos! Olen todella imarreltu, että blogistani löytyy (ainakin jonkun mielestä) tarkoitusta! Tämä sopii sikälikin hienosti, että tässä 13.4. tuli täyteen vuosi siitä, kun aloin bloggaamaan aktiivisesti. Olin tosin bloggaillut jo vuodesta 2005, mutta ennen viime huhtikuuta kirjoittaminen oli aika satunnaista (etenkin vuosi 2006 - todellakin yksi aikaansaatu kirjoitus ;). Vasta raskausaika sai aikaan varsinaisen blogiaddiktion.







Tehtävänannon mukaan tämä pitää antaa eteenpäin viidelle blogille, joilla tunnustusta ei vielä ole.



1. Sinun tulee jakaa tämä tunnustus 5 blogille, joilla sitä ei vielä ole.
2. Jokaisella blogilla tulee olla tarkoitus!
3. Tunnustuksen saaneiden blogien tulee linkittää takaisin tälle sivulle!
4. Tunnustuksen logon täytyy näkyä blogissa ja logosta on oltava linkki takaisin tähän blogiin.



Annan tunnustuksen eteenpäin seuraaville blogeille, joissa on mielestäni erinomaisesti tarkoitusta (enkä ainakaan muista näissä nähneeni ko kunniamerkkiä):



1. Hymy



2. Terveisiä perheestä



3. Äitiyspakkaus



4. Anna ihmemaassa



5. Elämää ja kirjoitusvihreitä

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos paljon, olen otettu! Olen kuitenkin tämän jo saanut, joten en nyt jaksa uudestaan tätä blogiini laittaa.

Tukholman tyttö kirjoitti...

Hymy, niin mä sitten kuitenkin olin onnistunut missaamaan että olit jo saanut tunnustuksen. No, ansaitset kyllä näitä parikin :)

Hanna Kopra kirjoitti...

Huh huh! Mun tarkoitus bloggaamisessa tuntuu olevan kauhee napina! Mutta ihanaa, että joku arvostaaa! Tackar igen!

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos MJ! Olet tosi aktiivinen bloggaaja nykyään, postauksia tulee päivittäin, joskus useamminkin. Meikäläisellä tahti on hiipunut.Tuntuu että ajatukset eivät ehdi muotoutua niin selkeiksi, että niistä voisi vielä mitään kirjoittaa.

Tukholman tyttö kirjoitti...

Hna, toki arvostaa, sitä paitsi napinakin on tärkeää :D

Kukannuppu, joo, tuntuu että kommentoitavaa riittää. Mutta luulen, että kunhan mäkin siirryn takaisin työelämään syksyllä, ei riitä enää aikaa eikä intoa samanlailla tähän puuhaan. Joten jatketaan nyt vaan niin kauan kun puhtia riittää!