sunnuntaina, elokuuta 17, 2008

Juhlat on nyt juhlittu

Johan oli kalaasit. Onneksi sää suosi ja saatiin olla sisäpihalla. Vähän sitä mietin etukäteen, että onko järkeä järjestää 1v juhlat, kun eihän tuo päivänsankari niitä nyt vielä osannut vaatia. Mutta lopputulos oli tosi onnistunut ja olen iloinen, että tuli järkättyä. Koskaan ei ole liikaa juhlia ;)
Pikkuväki möyri niin hiekkalaatikossa kuin viltilläkin. Pari jo jalkeille päässyttä hillui pitkin pihaa. Vieraiden keski-ikä oli noin vuosi. Vanhin oli 3 vuotias seniori :) Oli kakkua, oli nelikertaiset hurraa-huudot, saippuakuplia ja partypussit vieraille. Oli siis kivaa!



Juhlaväkeä




Juhlan keskipiste

4 kommenttia:

Hanna Kopra kirjoitti...

KYLLÄ! Iloisia tapahtumia olisi aivan liian vähän, jos liikaa alkaisi miettiä vaikkapa sitä kenelle ja minkä ikäisille on ns. järkevää järjestää mitään. Siten ei olisi liian pienille eikä liian vanhoille, tosikoille, kaljuille…

Olisi vaan hautajaisia.

Tukholman tyttö kirjoitti...

Hna, noin juuri minäkin ajattelin! Ja muistelin jotain aiempaa kommenttiasi siitä, ettei juhlia ole koskaan liikaa :D

Norppa kirjoitti...

Ja mä olin tulossa myös kommentoimaan, että Hannan kanssa tätä samaa asiaa ollaan toitotettu jo vuosia, ja Hanna on tossa erityisen hyvä. Mun pitäisi vähän petrata ja järjestää esim. tuparit, koska juhlia ei tosiaankaan ole liikaa.
Ja hei toi kirjalista on superhyvä idea! Mä oon vasta tänä kesänä kerännyt Facebookiin omaa kirjalistaa, koska eihän sitä muuten muista mitä on lukenut, ja on kiva seurata mitä muut lukevat, ja voi vaikka vaihdella kokemuksia, jos huomaa että samoja teoksia listoilla!

Tukholman tyttö kirjoitti...

Norppa, joo sitä niin helposti ihmiset ei vaan jaksa... ja mikä hirveä homma siinä muka on, jos ei ota siis suurta stressiä juhlanjärjestäjänä! Ei muuta kun tupareita järkkäämään siis :)

Kirjalistasta, mietin joku päivä alkuvuodesta, että en yhtään muista mitä olen viime vuonna lukenut ja alkoi niin ärsyttämään että tosiaan pääasiassa ihan itseä varten aloin pitää tuota listaa! Hyvä jos siitä on vieläpä iloa jollekin muullekin!