perjantaina, syyskuuta 28, 2007

Minäkin nassukirjassa


Aluksi olin kovasti epäileväinen tämän naamakirjan, Facebookin, suhteen. Nyt kun enemmän ja enemmän viestejä sekä kaikenlaisia kummallisia vampyyrinpuraisuja, ihmeellisiä lisätoimintoja ja kutsuja satelee niin jotenkin vaan minäkin joudun syvemmälle ja syvemmälle tähän outoon maailmaan. Entinen deittikin vuodelta 1992 (aaargh onko siitä niiiin kauan!!) jo ilmoitteli itsestään, kyseisen nassukirjan kautta. Monet muutkin tutut on ottaneet yhteyttä. Tuntuu että täällähän on siis melkein kaikki... Ei voi mitään, pakko hyväksyä että tää on nyt se juttu. Joo, tiedän, mä olen hidas... mä olen syntynyt väärällä vuosikymmenellä hei, mulla menee vähän aikaa omaksua uusia juttuja! Ja mistä ihmeestä tähänkin riittää aikaa...? Blogittaminenkin on jo ihan retuperällä kun on kaikkia mammakerhon treffejä melkein joka päivälle! Huh, tämä äitiyslomalla olohan on kiireistä :)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

facebook on paras!! kunnon nörtteilyä :) mut oikeesti sil on jus hyvä pitää yhteyttä ihmisiin jotka muuten saattais kiireen takia unohtua :) mut joo alkaahan noita olla jo hieman liikaa kun on kaiken maailman myspace, netlog ja irc... halipuss!!


terkut sinne kummatädiltä :)

Tukholman tyttö kirjoitti...

joo, alan olla itsekin ihan koukussa tosiaan... ei vaan pysy enää perässä missä kaikissa networkeissa pitäisi muistaa suhata :) halit sinnekin!